<
+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1
    Zaciekawiony FNiN Awatar Maratka
    Dołączył
    Apr 2013
    Płeć
    Posty
    43

    Domyślnie Fanfik Maratki (na razie bez tytułu)

    Już jakiś czas przymierzałam się do napisania fanfiku i wreszcie udało mi się zacząć . Na początku może być trochę mało akcji, ale wybaczcie. Niestety nie znam się zbytnio na technologii, więc nie spodziewajcie się wielu wynalazków Felixa. Oczywiście będą przygody, ale głównie będę skupiać się na relacji Net - Nika. Ale nie mam zamiaru robić z tego romansidła . Pierwszy fragment jest trochę krótki, lecz cóż... Komentujcie i enjoy


     


    WSTĘP


     


    Przed Gimnazjum numer 13 im. Stefana Kuszmińskiego powoli zbierała się spora grupka nastolatków. Rozmawiali, śmiali się, kłócili. Niektórzy samotnie słuchali muzyki. Na schodach obok małej torby podróżnej siedział przystojny blondyn ubrany, mimo czerwca i prognozy pogody, w długie spodnie wyposażone w nieskończoną ilość kieszeni i buty trekkingowe. Zawzięcie pisał coś na telefonie, co chwilę uśmiechając się pod nosem. Nagle zauważył kogoś przeciskającego się przez spory już tłum i wstał ze swojego może i nie za wygodnego, ale zacienionego siedziska. Podeszła do niego drobna dziewczyna z burzą rudych loków, ubrana w martensy, spódniczkę w szkocką kratę i bluzkę na ramiączkach. Przez ramię miała przewieszoną wysłużoną torbę i kurtkę dżinsową. Uścisnęła blondynowi rękę i cmoknęła go w policzek.


    - Neta oczywiście nie ma? – spytała Nika.


    - No oczywiście. Pewnie doprowadza do doskonałości swoją fryzurę – odparł Felix.


    Dziewczyna uśmiechnęła się i zaczęła rozglądać się po chodniku przed szkołą.