<
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Manfred w Wiki

  1. #1
    Misiaczek Awatar Justi
    Dołączył
    May 2012
    Płeć
    Posty
    553

    Domyślnie Manfred w Wiki

    Od razu mówię, że wiem o projekcie Manfred oraz Felix, Net i Nika, ale to nie o to mi chodzi.
    Ponieważ prace nad "Manfredami" nie są zbyt aktualne, to wpadłam na pomysł by odrobinę zmienić opcję "szukaj" w Wiki.
    Dla czego akurat tą? Manfred długo próbował pomagać przyjaciołom w wyszukiwaniu informacji. To również by mógł robić w stosunku do forumowiczów. Można odrobinę zmienić slang w Wiki jak np.: (jeżeli nie znalazłeś/aś pozycji o danej nazwie) Witaj (nick)!
    Sorry, ale nie mogę znaleźć pozycji o nazwie (nazwa). Ona po prostu nie istnieje. Jeżeli chcesz możesz sam/a go utworzyć. (wskazówki).
    Co do wyglądu opcji to Obrazek Manfreda, a od niego dymek z opcją "szukaj".
    Niestety
    nie znam się na robieniu tego typu rzeczy, więc mogę tylko podać pomysł.
    Co o tym sądzicie i jakie jest wasze zdanie proszę piszcie w postach.
    Może też macie kolejne pomysły, bądź pomysły co do realizacji.

    //Przeniosłem, w tym dziale bardziej pasuje.//Drago

    Dzięki, chociaż myślałam, że tutaj go zamieściłam...
    Acha i sorry za ortografię.
    Ostatnio edytowane przez Justi ; 18-05-12 o 17:53

  2. #2
    Samobójca Roku :D Awatar Patrycjolona
    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Wiek
    26
    Posty
    752

    Domyślnie Odp: Manfred w Wiki

    Według mnie to jest wyśmienity pomysł! Czemu by nie połączyć wiki z FNiN poza informacjami a skrawkiem "ducha, duszy" (???) To by na pewno wyróżniało naszą wiki od innych tego typu podobnych i nadało by smaczku Jak najbardziej jestem za

  3. #3
    Antyspiskowiec Awatar kam193
    Dołączył
    Apr 2009
    Płeć
    Wiek
    27
    Posty
    2,967

    Domyślnie Odp: Manfred w Wiki

    Zgadzam się, pomysł umieszczenia Manfreda w wiki jest ciekawy i myślę, że mógłby bardzo dobrze wyjść